Strana 3 - literatura-hlavní
Kategorie: literatura-hlavní
Fakt neznáš?


Neznáš?
Jak propagovat knihu? Zeptejte se Zubonehťáků
Když se vydá kniha, často je cílem, aby byl prodán celý náklad. Je naivní představa, že se dá kniha na pult knihkupectví a hned se po ní zapráší. To dnes bez pořádné propagace nefunguje. Je třeba vytvořit jisté povědomí o tom, že právě tato kniha existuje, aby si potenciální čtenář, který ji uvidí na pultě, vzpomněl, že už o ní vlastně někde něco slyšel. A pokud je to možné, tak aby si vzpomněl na něco pozitivního. Jednoduše řečeno, stejně jako všechny jiné výrobky a služby i kniha potřebuje dobré PR. O to se starali také autoři knihy Zuby nehty (viz tento článek), která vyšla v nakladatelství Albatros. Ti měli v podmínkách vydání, že se sami postarají o propagaci knihy. Dnes ještě nejsou ani v polovině toho, co mají připraveno, a již se dá říci, že úkol byl splněn více než úspěšně.
Vydejte vlastní elektronickou knihu!

Autorské čtení z knih nominovaných na Magnesii Literu

Odhalení plus bonus za pochopení
Musím se vám přiznat… Ten spisovatel 21. století, o kterém jsem psala 22. února, zas tak úplně neexistuje. Ale! Teď vám ve zkratce vše vysvětlím a za odměnu zmíním dílo slovenského spisovatele Maxima E. Matkina, kterého nám jistá Emily doporučovala v komentáři. Nechala jsem se inspirovat, přečetla jeho Polnočný denník a zde se pokusím nastínit, čím je ta kniha neobvyklá a proč by (ne)měla uniknout vaší pozornosti. Tak doufám, že zase uvěříte.
19 hororových povídek, kterých se děti budou držet zuby nehty
