literatura
Michal Viewegh – Andělé všedního dne

Fakt neznáš?


Mnohovrstevný Jáchym Topol v supermarketu

Neznáš?
Děda Fulghum vypráví

Igor Chaun – Od filmu krok k literatuře

Jak propagovat knihu? Zeptejte se Zubonehťáků
Když se vydá kniha, často je cílem, aby byl prodán celý náklad. Je naivní představa, že se dá kniha na pult knihkupectví a hned se po ní zapráší. To dnes bez pořádné propagace nefunguje. Je třeba vytvořit jisté povědomí o tom, že právě tato kniha existuje, aby si potenciální čtenář, který ji uvidí na pultě, vzpomněl, že už o ní vlastně někde něco slyšel. A pokud je to možné, tak aby si vzpomněl na něco pozitivního. Jednoduše řečeno, stejně jako všechny jiné výrobky a služby i kniha potřebuje dobré PR. O to se starali také autoři knihy Zuby nehty (viz tento článek), která vyšla v nakladatelství Albatros. Ti měli v podmínkách vydání, že se sami postarají o propagaci knihy. Dnes ještě nejsou ani v polovině toho, co mají připraveno, a již se dá říci, že úkol byl splněn více než úspěšně.